. . .:www.tabornici.com: . .

Neděle 25. 7.
Ráno na hlavním nádraží se vše vydařilo jak mělo. Místo deseti hlášených dětí a sedmi kol jsme měli dětí šest a kola byly čtyři. Naši „nejmilejší“ vedoucí – Káťu to samozřejmě naštvalo, ale držela se statečně. Nakonec jsme nastoupili do vlaku a jeli a …..
Po příjezdu do tábora jsme si vybalili do krásných nových stanů. Když už dorazili i ti, kteří jeli vlastní dopravou oficiálně začal tábor. Proběhlo rozdělení do družstev a začaly první soutěže. Družstva si vymyslela název, erb a pokřik. Jedno družstvo (červené) Peccatori a druhé (modří)
asi Azurité. Naši milí vedoucí nám hned dali soutěže. Začalo to jízdou na kolech a končilo to také jízdou na kolech, protože začalo pršet. K večeři byli buřty (asi). Tento vydařený den končil večerkou pro děti v devět pro děti a srazem vedoucích a praktikantů ve srubu….
Dominik a Michal
Pondělí 26. 7.
Pondělní ráno začalo jako obvykle ranní rozcvičkou. Probudili jsme se všichni s menšími či většími obtížemi. Po protažení našich „svalů“ jsme se vrátili do tábora na snídani a případné probuzení některých vedoucích (Katka. Po odpoledním programu jsme vyrazili na výlet do Nové Bystřice. Přes mnoho překážek jsme úspěšně dorazili do Bystřice. Tam jsme měli 30 minut na prozkoumání širokého sortimentu místních větnamských (i jiných) obchodníků. Návratem do tábora jsme náš výlet zakončili. Následně jsme se, se stráveným obědem odebrali na polední klid (někteří)… Po klidu následovala řada zábavných soutěží, v nichž vesměs dominoval modrý tým. Po příjezdu náplav odpolední program končil a šlo se na večeři. S kytarou u táborového ohně, jsme tento den zakončili. Dominik a Michal

Úterý 27. 7.
Úterní ráno začalo zatroubením nenáviděné plastové trubky a následním zakřičením „budíček“! Rozcvičku jsem si vzal já. Vyjma dalších Viktorových scén a téměř rozbrečení jeho postavičky kvůli dlouhé trati, proběhla rozcvička normálně (bráno v rámci a žebříčku humanismu). K snídani byla vánočka, která byla rozebrána během 10 minut. Po snídani byl klid, neboť vedoucí opustili tábor (vyjma jednoho). Po jejich návratu se začalo vařit a spalovat spalitelný odpad. K obědu byly špagety, jejichž chuť byla vyzdvihována ještě pár minut po jídle (zhruba 2-3 minuty) Po poledním klidu následovali hry. Jezdil se „free style“ na kole, tudíž každý předváděl svůj um na kole.Dále se hrála hra, kde se sbírala písmenka v lese. Ze sesbíraných písmen jsme sestavovali uloupený dopis. Poté se pokazilo (opět) počasí a začalo pršet. Jistou dobu bylo volno, jediným vyrušením byla svačina v podobě perníku. Počasí se uklidnilo a tak se začala soutěž v synchronizaci jízdy na kolech za tým. Jediný kolaborant byl opět Viktor.vytvořili jsme kartičky trestů za ztrátu předmětu, a tak doufáme ve VIP. K večeru jsou jakési placičky. Po večeři byl chvíli klid, ale brzy na to začala stezka odvahy. Výsledek?...... Viktor se strachy položil 3x na záda. Jinak vše proběhlo bez jiných zajímavostí. Šimi

Středa 28. 7.
Dnes ráno zase obvyklý „budíček“. Lucka byla naštvaná, že je jí zima a běh byl hnusný, ale demokratické hlasování mělo taky účinek. K snídani byly rohlíky a housky. Kuchyň měla malé volno a prákoši dělali hru. K obědu byla china (moc dobrá) a okurkový salát. Hra byla „lodě“ a nejvíc prošlo atributů. Potom byla jízda na kolech menší a větší děti. K večeři byla nudlová polévka. A večer byla bojovka…. Viktor

Čtvrtek 29. 7.
Dnes jsem neslyšela budíček, takže mě vzbudil jen můj a tak jsem musela vést rozcvičku, protože jsem vylezla poslední ze stanu. Běželi jsme hrozně malý kousek. Po rozcvičce byla snídaně – chleba se sýrem nebo medem, paštikou. Po snídani pouštěli děti lodičky. Potom jsme hráli něco jako tichou poštu, no samozřejmě asi po 4 políčkách ke mně došla úplná kravina, např. zelený oříšek s červenou krajkou… po tichý poště jsme měli buchtičky se šodó. Potom jsem šla mýt nádobí no a nakonec se jelo na Landštejn, a to nejlepší – jela jsem na kole Viktora, který jel autem. Na hradě měla být bojovka, ze které sešlo kvůli dešti.
Chvíli se hrálo na kytaru a pak se šlo spát do věže. Lucie K.

Pátek 30. 7.
V pátek ráno jsme vstávali ještě na Landštejně, byla zima a poprchávalo. Noc ve třetí bráně byla drsná, pořád foukal hnusný chladný vítr. Hned ráno jsme zabalili a vyrazili v chladném dni na kolech zpět do tábora. Cesta nebyla moc dlouhá. Byla ale únavná (po ránu). Když jsme dorazili do tábora (někteří úplně promočení) vedoucí a praktikanti ohřáli čaj a udělali ještě kakao. Pak jsme my praktikanti učili malý uzly, každý z dětí musel umět minimálně pět uzlů. V ten den odjížděla Lucka s Martinou. Vedoucí vařili oběd, byli uzený knedlíky. Po obědě bylo flákání pro praktikanty nejlepší. Později odpoledne se začalo s přípravou ohniště. Zuzka

Sobota 31. 7.
Dnes mělo být hezky a taky tak bylo. Ráno svítilo sluníčko a bylo o hodně tepleji než v pátek. Ráno začínalo jako vždycky budíčkem, po kterém děti běželi s jedním z praktikantů na rozcvičku. My zbylí praktikanti neochotně mazali snídani. Potom jsme ve velkým stanu rozložili barvy a s vedoucíma jsme svazovali prostěradla a děti si je barvili na různý barvy. Pak jsme je dávali do igelitky, svázali a dali do kastrolu a vařili. Zuzka

Neděle 1. 8.
Dnešní ráno bylo snad pro každého praktikanta nejlepší, prodloužený budíček. Mysleli jsme, že se můžeme probudit kdy chceme, ale vedoucí udělali budíček v 10 hodin (+ - ). Po snídani jsme rozbalovali batikovaný trička a kylty, máčely se v octový vodě. Zuzka

Pondělí 2. 8.
Dneska ráno byla rozcvička jako vždycky. Tentokrát měl rozcvičku Michael. Já Michaela nemám zrovna moc rád, protože nás vede na dlouhé výběhy. Po rozcvičce jsme šly na snídani, po ní jsme měli volno. Pak jsme se přichystali na bodování. Po bodování zavolali : OBĚD !!!
Tak jsme šli pro ešus. Po obědě jsme šli mýt nádobí a pak byl polední klid. Po poledním klidu jsme šli hrát hry. Po hrách byl oheň. Když byla noc šli jsme hrát bludičky. Po bludičkách jsme šli spát.
Kuba
Úterý 3. 8.
Dnes byl budíček v 8:00 hod. Rozcvička byla se Šimonem. Je nejlepší, protože neběžíme tak daleko jako s Michaelem a Dominikem. Po rozcvičce oznámili snídani. K ní byl buď rohlík nebo chleba nebo vánočka nebo buchta s čajem nebo kakaem. Potom jsme měli volno a pak hru. Potom byl oběd. Po obědě jsem si šel uklidit, abych neměl nálet. Pak jsem si šel odpočinout. Potom byli různý hry a oheň. Zpívalo se. Po zpívání šla většina spát a já taky. Vašek

Středa 4. 8.
Středa začala jako každý den samozřejmě rozcvičkou. Po ranním běhání a cvičení v lese jsme dostali jako vždy výbornou snídani. Po snídani se každý dal do plnění svých povinností. I přes odpor některých táborníků bylo vše včas hotovo, takže jsme mohli usednout k obědu. Po poledním klidu jsme se pustili do hraní oblíbených míčových her. Jako první přišla na řadu přehazka, ovšem po chvíli získal převahu spíše fotbalový match. Po vyčerpání energie fotbalem vyrazila malá skupinka starších dětí na výlet do Kunžaku. Hned co jsme se vrátili čekala na nás v táboře večeře. Volný čas byl využit opět fotbalem. Protože večer začalo zase pršet, většina obyvatel se odebrala ke spánku. Tomáš

Čtvrtek 5. 8.
Ráno nebylo kupodivu zaplněno rozcvičkou. Po budíčku jsme šli na snídani a po krátké době jsme vyrazili směrem Hůrky. Vlak jsme stihli na minutu přesně, tak jsme mohli vyrazit do Jindřichova Hradce. Tříhodinový rozchod využil každý podle svého. V táboře na nás čekala zajímavá hra nazvaná bludiště. Čas před večeří jsme opět využili ke hraní míčových her. Večer byl rozdělán táborový oheň a nastal čas na bojovou hru. Zábavnou bojovku s odrazkami si každý užil podle svého. Po bojovce se polovina dětí odebrala do postele, jiní zůstali u ohně.
Tomáš
Pátek 6. 8.
Den začal jako obvykle rozcvičkou. Dopoledne opět plnil každý své povinnosti. Po obědě nastal čas na celotáborové hry. První na řadu přišla oblíbená latrína. Jako druhá hra přišlo sbírání peněz po lese. Zbytek času před večeří byl opět vyplněn fotbalem. Nyní nastal čas na slavnostní večeři – švédský stůl. Tomáš

Sobota 7. 8.
Dneska od rána prší. Já jsem tak trochu zaspala budíček, takže jsem vstávala až po snídani. Posledních pár hodin se tu jenom balí. Ještě abych nezapomněla. Po snídani se rozdávali diplomy. Taky jeden mám. = D.
Všechno to rychle uběhlo, i když se mi domů chce, je mi smutno, že jedeme dnes. Teď už půlka tábora odjela, ještě jsem tu zůstala já a pár dětí co jede vlakem, ale ti už za chvíli jedou taky… Další prázdniny je už neuvidím = (bude mi chybět jejich smích, hlavně jejich hlášky tipu:“ To je nespra!..“ = D
Snad se ještě někdy uvidíme, všichni! Zuzka